moments

PHOTOGRAPHY / VISUAL STORYTELLING

bedroom update



Dosadašnja boja kreveta u spavaćoj sobi bila je antracitno siva. U kombinaciji sa tamnim zidovima, sve je djelovalo premračno i cjeokupni dojam je bio sumoran. Već sam od prvog trenutka znala da će se to ubrzo promijeniti, samo je trebalo uloviti muža u dobrom raspoloženju :-)


Ovog sam puta odabrala neutralnu, svijetlosivu tkaninu za tapeciranje i u jednom je danu krevet osvanuo u novom ruhu. Prezadovoljna sam kako je uspjelo! 

Inače, primjetila sam kako je teško dobiti majstore za tapeciranje namještaja. Do sada sam naišla na razne razloge - prevelika gužva, premali kupac, zahtjevan posao, loše zdravstveno stanje i sl. te nam nije drugo preostalo nego se usavršiti u samostalnom tapeciranju namještaja. Ovo nam je drugi projekt tapeciranja namještaja i mogu reći da smo se dobro uhodali. Već vidim što je sljedeće na redu :-)

Imate li vi iskustava sa tapeciranjem ili imate preporuku za dobrog majstora?



Primjedbe

  1. Izgleda odlično draga, osvežio je sobu potpuno! Ja upravo pregovaram sa nekim majstorom za tapaciranje, videćemo kako će to završiti. :)
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, nadam se da ćeš imati samo pozitivna iskustva! Naravno, očekujem priču kada bude gotovo! :)

      Izbriši

Objavi komentar

Privacy Policy: We do not share personal information with third parties nor do we store information we collect about your visit to this blog for use other than to analyze content performance through the use of cookies, which you can turn off at anytime by modifying your Internet browser's settings. We are not responsible for the republishing of the content found on this blog on other Web sites or media without our permission. This privacy policy is subject to change without notice.